Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025

e-Βusiness & Digital Marketing World 2025: 77% των πωλήσεων στο κατάστημα αλλά το μέλλον κρίνεται online

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025
One Journey, One Destination: The Consumer
The Turning Point: Smart Growth for a Complex e-Market
2 Δεκεμβρίου 2025 - Divani Caravel

Το λιανεμπόριο βρίσκεται στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι της σύγχρονης ιστορίας του. Η ανθεκτικότητα που επέδειξε απέναντι σε διαταραχές της εφοδιαστικής αλυσίδας, πληθωριστικές πιέσεις και τις επιπτώσεις της πανδημίας, φτάνει στα όριά της. Η επιβίωση δεν είναι πλέον αρκετή. Η ανάπτυξη απαιτεί μια ριζική «επανεφεύρεση», όπου η διάκριση μεταξύ φυσικού και ψηφιακού καναλιού παύει να υπάρχει. Ο καταναλωτής δεν ακολουθεί πλέον γραμμικές διαδρομές. Αναζητά εμπειρίες, αμεσότητα και εξατομίκευση σε κάθε σημείο επαφής. Το ταξίδι του είναι πλέον ένα και ενιαίο, και οι επιχειρήσεις που επιμένουν να λειτουργούν με ξεπερασμένα μοντέλα, απλώς θα μείνουν πίσω, παρακολουθώντας τους ανταγωνιστές τους να κερδίζουν το παιχνίδι.

Μια νέα, αποκαλυπτική έκθεση της EY σε συνεργασία με το World Retail Congress, έρχεται να επιβεβαιώσει την κρισιμότητα της στιγμής: η ανάπτυξη απαιτεί ριζική αναδιάρθρωση των επιχειρηματικών μοντέλων. Αυτή η διαπίστωση αποκτά δραματικές διαστάσεις αν αναλογιστεί κανείς το κλίμα που επικρατεί στα ανώτατα κλιμάκια. Η εμπιστοσύνη των CEOs του κλάδου στην κερδοφορία της εταιρείας τους έχει καταρρεύσει από το 44% στο 31%, ενώ το 92% των καταναλωτών παγκοσμίως δηλώνει ανήσυχο για την οικονομία. Η εποχή της εύκολης, γραμμικής ανάπτυξης έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί.

Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Ότι η επένδυση στην τεχνολογία δεν είναι πλέον επιλογή, αλλά οξυγόνο για την επιβίωση και την ανάπτυξη. Οι παγκόσμιες επενδύσεις σε IT στο λιανεμπόριο θα εκτοξευθούν στα 141 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2032, με την τεχνητή νοημοσύνη να αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο. Το παιχνίδι δεν παίζεται πλέον μόνο στο ράφι. Κερδίζεται στα δεδομένα που μεταφράζονται σε εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων και σε αυτοματοποιημένη εξυπηρέτηση πελατών. Κερδίζεται σε νέα, αμιγώς ψηφιακά κανάλια εσόδων και στις απευθείας πωλήσεις μέσω social media.

Η πρόκληση, όμως, είναι κολοσσιαία και πολυεπίπεδη. Πώς μετατρέπεται το φυσικό κατάστημα, που ακόμα πραγματοποιεί το 77% του τζίρου, από απλό σημείο πώλησης σε ένα δυναμικό omnichannel hub που λειτουργεί ως κέντρο παραλαβής online παραγγελιών, σημείο επισκευών και πλατφόρμα νέων υπηρεσιών; Πώς αξιοποιείται η AI για να δημιουργήσει μια αληθινά εξατομικευμένη εμπειρία που οδηγεί σε πωλήσεις, αντί να παραμένει ένα ακριβό πείραμα; Πώς μπορούν τα νέα ψηφιακά μοντέλα –που σήμερα αποτελούν ένα πολύ μικρό κλάσμα του συνολικού τζίρου– να κλιμακωθούν αποτελεσματικά και να γίνουν ο βασικός μοχλός κερδοφορίας; Και τελικά, πώς χτίζεται μια ενιαία, συνεκτική στρατηγική όπου το eCommerce, το Digital Marketing και το φυσικό κατάστημα λειτουργούν ως ένα, υπηρετώντας τον έναν και μοναδικό προορισμό: τον καταναλωτή;

Οι απαντήσεις σε αυτά τα κρίσιμα στρατηγικά ερωτήματα θα δοθούν στο 14ο e-Business & Digital Marketing World 2025. Εκεί, οι leaders της αγοράς, οι πρωτοπόροι του omnichannel retail και οι experts του performance marketing θα συναντηθούν για να χαρτογραφήσουν το νέο τοπίο. Μέσα από εξειδικευμένα Panels, το αποκλειστικό eCommerce Summit και θεματικές συζητήσεις ανά κλάδο, θα αναλυθούν εφαρμοσμένες στρατηγικές που μετατρέπουν τα δεδομένα σε πωλήσεις, οι τρόποι που η AI ενισχύει το customer journey και τα επιχειρηματικά μοντέλα που συνδέουν αρμονικά κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, από το TikTok μέχρι το ταμείο.

Η εποχή της στασιμότητας τελείωσε. ONE JOURNEY. ONE DESTINATION: THE CONSUMER. Το συνέδριο που σας δίνει τον οδικό χάρτη και τα εργαλεία για τη ριζική αναδιάρθρωση που απαιτεί η αγορά, έρχεται. Ελάτε για να σχεδιάσουμε μαζί την επόμενη ημέρα του εμπορίου. Κλείστε τώρα τη θέση σας και γίνετε μέρος της αλλαγής!

Δεν υπάρχουν σχόλια: