Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2025

e-Βusiness & Digital Marketing World 2025: Προορισμός ο καταναλωτής - το ταξίδι θα σε ξεχωρίσει

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025
One Journey, One Destination: The Consumer
The Turning Point: Smart Growth for a Complex e-Market
2 Δεκεμβρίου 2025 - Divani Caravel

Η ελληνική αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου γράφει ιστορία, επιδεικνύοντας εντυπωσιακή ανθεκτικότητα και δυναμισμό. Με τον κύκλο εργασιών να προβλέπεται πως θα φτάσει στα 19,1 δισεκατομμύρια ευρώ για το 2025 και το ποσοστό των online αγοραστών να εκτοξεύεται στο 73%, η εικόνα είναι ξεκάθαρη: οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγκαλιάσει οριστικά το ψηφιακό κανάλι. Η αποφασιστική στροφή από την αντικαταβολή στα ψηφιακά πορτοφόλια και τις κάρτες είναι μια ψήφος εμπιστοσύνης που επιβεβαιώνει πως το ταξίδι προς την ψηφιακή ωρίμανση επιταχύνεται, δημιουργώντας ένα περιβάλλον γεμάτο ευκαιρίες.

Ωστόσο, κάτω από την επιφάνεια αυτής της εντυπωσιακής ανάπτυξης, συντελείται μια κρίσιμη αλλαγή. Η επιβράδυνση του ρυθμού ανάπτυξης από το 9% στο 5% δεν είναι σημάδι αδυναμίας, αλλά το καμπανάκι της ωρίμανσης. Η εποχή της «εύκολης» ανάπτυξης, όπου η απλή ψηφιακή παρουσία ήταν αρκετή, έχει παρέλθει ανεπιστρεπτί. Μπαίνουμε σε μια νέα, πιο απαιτητική φάση: την εποχή της έξυπνης και βιώσιμης ανάπτυξης, όπου η επιτυχία δεν κρίνεται πλέον μόνο στην τιμή, αλλά στην εμπειρία, την ταχύτητα και την εξατομίκευση που προσφέρεις σε κάθε σημείο επαφής.

Σε αυτό το νέο πεδίο μάχης, οι προκλήσεις είναι σύνθετες. Ο ανταγωνισμός από διεθνείς πλατφόρμες γίνεται ασφυκτικός, ενώ, την ίδια στιγμή, οι τοπικές επιχειρήσεις καλούνται να λειτουργήσουν υπό το βάρος αυστηρών ρυθμίσεων, όπως η Οδηγία Omnibus και ο φόρος 2% στη διαφήμιση, που δημιουργούν συνθήκες άνισου ανταγωνισμού. Παράλληλα, ο σύγχρονος Έλληνας καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός από ποτέ: θεωρεί δεδομένη την άψογη εμπειρία από την αναζήτηση μέχρι την επιστροφή, απαιτεί παράδοση αυθημερόν και ευέλικτες επιλογές παραλαβής. Το ταξίδι έχει έναν και μοναδικό προορισμό: τον ίδιο τον Καταναλωτή, και αυτός ο προορισμός είναι πλέον δυσπρόσιτος χωρίς στρατηγική.

Πώς μπορεί μια ελληνική επιχείρηση να πρωταγωνιστήσει όταν καλείται να παίξει με διαφορετικούς κανόνες; Πώς θα αξιοποιήσει την Τεχνητή Νοημοσύνη για να προσφέρει μοναδικές εμπειρίες και να χτίσει πιστότητα; Ποιες στρατηγικές απαιτούνται για να κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού; Πώς το Digital Marketing μετατρέπεται σε έναν μηχανισμό δημιουργίας αυθεντικής σχέσης και όχι απλώς πωλήσεων;

Οι απαντήσεις θα δοθούν στο 14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025, το διπλό συνέδριο που αποτελεί το απόλυτο knowledge hub της αγοράς. Με κεντρικό θέμα «ONE JOURNEY. ONE DESTINATION: THE CONSUMER», η φετινή διοργάνωση, στις 2 Δεκεμβρίου στο Divani Caravel Hotel, θα χαρτογραφήσει το νέο τοπίο. Το συνέδριο συνδυάζει δύο κόσμους: το eCommerce Conference θα σας δώσει τα εργαλεία για να χτίσετε μια άψογη μηχανή πωλήσεων (logistics, payments, platforms), ενώ το Digital Marketing Conference θα σας δείξει πώς να κερδίσετε την καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή. Η αγορά ωριμάζει και οι κανόνες αλλάζουν. Αυτή είναι η στιγμή να επενδύσετε στη γνώση που θα σας δώσει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Γίνετε μέρος του πιο ουσιαστικού forum για το eCommerce και το Digital Marketing στην Ελλάδα. Κλείστε τη θέση σας τώρα και προετοιμαστείτε για την επόμενη φάση της ανάπτυξης!

Δεν υπάρχουν σχόλια: