Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2025

Πρόγραμμα Ομιλητών Digital Marketing World

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025
One Journey, One Destination: The Consumer
The Turning Point: Smart Growth for a Complex e-Market
2 Δεκεμβρίου 2025 - Divani Caravel

11:00 - 12:15 | The CEO Forum: Leadership in the ΑΙ Era

Νίκη Σωτηροπούλου, CMO, Eshare
«Preparing Your Team for the Hybrid Future: Humans + AI in the Workplace»

Γιώργος Αναγνωστόπουλος, Founder & President, Socialab
«Scaling Visual Content: Turning Simple Packshots into High-End AI Creatives»

Round Table

Μιχάλης Σαραντινός, Managing Director, Steficon
Σταύρος Κοντακτσής, CEO, CatalytIQ
Βένια Βλώτσου, Chief Commercial Officer & Partner,WEDOO
Μάνος Πατεράκης, Partner, Redirect
Νίκος Ζαρταλούδης, CEO, Digital Garage
Φώτης Αντωνόπουλος

Συντονισμός: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Smart Press


12:15 - 12:25 | Keynote Speaker

Δημήτρης Παπαστεργίου, Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης


12:25 - 14:00 | Η Γυναικεία Φωνή στην Ψηφιακή Εποχή: πολιτική, media, sports

ΔήμητραΨαχούλια, Σύμβουλος Στρατηγικής Επικοινωνίας / Founder & CEO, DP Communications
ΝέλληΕξαρχάκου, Διευθύντρια Υπουργού Παιδείας
ΜαρίαΖαφειράτου, Αθλητική Δημοσιογράφος / Ραδιοφωνική παραγωγός

Συντονισμός: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Smart Press

Κάρολος Τσιλιγκιριάν, Founder, GIM

Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble Digital Agency & Καμίλ: Marketing Parakalo

Ειρήνη Παρσά, Head of Marketing & Brand Strategy, UBITECH Ltd

Τριγώνη Κατερίνα, Founder & Strategist, Contentum
«Authenticity eats Content Strategy for breakfast»

Αντώνης Ξηρουχάκης, cofounder, idefy


14:00 - 14:30 | Διάλειμμα

14:30 - 15:30 | Digital Frontiers: Innovation & Creativity

Χριστίνα Φωτεινοπούλου, Managing Director, Ascend
«Το Social έγινε Τηλεόραση: Scroll, Zapping & Τα Νέα Κλειστά VIP Κοινά»

Fireside Chat

Τίνα Μιχαηλίδου
, Founder, GR8 Communication & Ανδρέας Καραβανάς, Founder, WeDoHype
«Πως η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει το Digital Marketing»

Round Table – Creativity in the Age of AI: Ενιαία ή Πολυσχιδής Δημιουργικότητα στο Digital Οικοσύστημα;

Ηλίας Σούσης, Συνιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Wikifarmer
ΠάνοςΠαγώνης, Group Creative Director, McCann Worldgroup
ΔημήτρηςΣαββάκος, Executive Creative Director, Ogilvy Greece
ΠέτροςΛυτρίβης, Chief Digital Officer, BGM

Συντονισμός: Σόνια Χαϊμαντά, Δημοσιογράφος, Smart Press


15:30 - 16:30 | Strategic Storytelling: Building Brands through Action

Round Table – Influence 3.0: From storytelling to storyliving

Αννούσα Μελά, Δημοσιογράφος μόδας και ομορφιάς, digital creator και επιχειρηματίας & δημιουργός του ANAMESA concept store
Κατερίνα Μαντά, Editor-in-chief / Founder, K-mag
Χάρις Μακράκου, Communication Specialist, Communication Studio
Βασιλική Καρανζογιάννη

Συντονισμός: Τίνα Μιχαηλίδου, Founder GR8 Communication

Γιώργος Μαρκατάτος, Founder & CEO, ForceVisibility by ForceCRM

Γιώργος Παρατσόκης, Brand Facilitator, Storydoers
«Brand Storydoing»

Keynote
Θωμάς Κρύπας


17:00 | Κλείσιμο - Summary & Preview: Digital Impact Awards

Σύνοψη των βασικών συμπερασμάτων και επίσημη προαναγγελία των Digital Impact Awards 2025, που θα αναδείξουν τις πιο επιδραστικές digital καμπάνιες της χρονιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: