Τρίτη 23 Σεπτεμβρίου 2025

InfoCom World 2025: Η στρατηγική που αλλάζει τα δεδομένα στις τηλεπικοινωνίες

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

27ο InfoCom World 2025
AI-Volution: A Brave New World!
26 Νοεμβρίου 2025
Divani Caravel

Η τηλεπικοινωνιακή αγορά βρίσκεται σε μια διαρκή μάχη προσέλκυσης νέων πελατών, με τις εταιρείες να επενδύουν τεράστια ποσά σε επιθετικές καμπάνιες και ανταγωνιστικές προσφορές. Ωστόσο, κάτω από την επιφάνεια αυτής της στρατηγικής, μια «σιωπηλή» αλλά κρίσιμη διαρροή αξίας υπονομεύει την κερδοφορία και τη βιώσιμη ανάπτυξη, μετατρέποντας τις στρατηγικές απόκτησης σε έναν δαπανηρό αγώνα χωρίς πραγματικό νικητή.

Μια νέα, παγκόσμια μελέτη της Simon-Kucher έρχεται να αποκαλύψει την ανησυχητική αλήθεια, φέρνοντας στο φως ένα κοινό «τυφλό σημείο» για ολόκληρο τον κλάδο: οι πάροχοι αξιοποιούν μόλις το 60% του πλήρους δυναμικού της αξίας των πελατών τους, αφήνοντας ένα τεράστιο 40% ανεκμετάλλευτο. Η έρευνα, που κάλυψε 31 αγορές, επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί υποψιάζονταν: η «εμμονή» στην προσέλκυση νέων πελατών έχει οδηγήσει σε πτώση του Μέσου Εσόδου ανά Χρήστη (ARPU) κατά 7% σε σχέση με το 2024.

Η αιτία αυτής της μαζικής απώλειας δεν είναι η έλλειψη πελατών, αλλά η αποτυχία εμβάθυνσης των σχέσεων με την υπάρχουσα πελατειακή βάση. Τα δεδομένα είναι αδιάψευστα, αποκαλύπτοντας μια στρατηγική που οδηγεί σε χαμηλή ικανοποίηση, με τον κλάδο να υστερεί δραματικά καταγράφοντας μέσο όρο NPS μόλις 14. Αυτή η δυσαρέσκεια επιδεινώνεται από την αναποτελεσματική αλληλεπίδραση, καθώς πάνω από το 60% των προβλημάτων δεν επιλύονται στην πρώτη επαφή, διαβρώνοντας την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

Το πιο κρίσιμο εύρημα, ωστόσο, είναι η ανεκμετάλλευτη δύναμη της πιστότητας. Η μελέτη αποδεικνύει ότι το 95% της συνολικής αξίας προέρχεται από πελάτες με τριετή ή μεγαλύτερη παραμονή. Αυτή η ομάδα, όχι μόνο αποτελεί το 75% της πελατειακής βάσης, αλλά δαπανά και 7% περισσότερο από τους νέους πελάτες, αποκαλύπτοντας ότι το πραγματικό «χρυσωρυχείο» βρίσκεται στην αυλή των παρόχων και όχι έξω στον ανταγωνισμό.

Παρ' όλα αυτά, υπάρχει μια τεράστια, αναξιοποίητη ευκαιρία. Η μελέτη δείχνει ότι μια στρατηγική στροφή προς την υπάρχουσα πελατειακή βάση μπορεί να αυξήσει τη Συνολική Αξία Κύκλου Ζωής του Πελάτη (CLTV) από 11% έως και 43%. Εταιρείες που θα εστιάσουν στην ικανοποίηση (Happy), την αλληλεπίδραση (Engaged), την πιστότητα (Loyal) και τη διάθεση για πληρωμή (Paying) –το πλαίσιο που η μελέτη ονομάζει HELP– θα ξεκλειδώσουν πρωτοφανή επίπεδα ανάπτυξης.

Αυτή η κοινή πρόκληση, όμως, κρύβει μέσα της και τη μεγαλύτερη ευκαιρία της δεκαετίας. Οι πάροχοι που θα μετατοπίσουν το στρατηγικό τους βάρος από την ακριβή απόκτηση πελατών στην έξυπνη διατήρηση και ανάπτυξη της βάσης τους, θα κυριαρχήσουν στην αγορά. Πώς μπορεί ο κλάδος να κλείσει αυτό το χάσμα του 40%; Ποιες είναι οι βέλτιστες πρακτικές για την ενίσχυση της πιστότητας; Και ποιες στρατηγικές μετατρέπουν την ικανοποίηση του πελάτη σε μετρήσιμη, βιώσιμη κερδοφορία;

Οι λύσεις σε αυτά τα κρίσιμα στρατηγικά ερωτήματα θα βρεθούν στο επίκεντρο του επερχόμενου InfoCom World 2025. Εκεί, οι leaders της αγοράς θα συναντηθούν για να διαμορφώσουν από κοινού τη στρατηγική επιτυχίας της επόμενης ημέρας. Μέσα από στοχευμένες συζητήσεις, θα αναλυθούν τα επιχειρηματικά μοντέλα που οδηγούν σε πραγματική ανάπτυξη, οι μέθοδοι για την ενίσχυση της πιστότητας, οι τρόποι αξιοποίησης της τεχνολογίας για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη, και οι στρατηγικές αποφάσεις που μετατρέπουν την τεχνολογική υπόσχεση σε χειροπιαστό επιχειρηματικό αποτέλεσμα.

Η τεχνολογία προσφέρει τα εργαλεία. Το InfoCom World 2025 δίνει τις στρατηγικές. Σας περιμένουμε στο Divani Caravel, στις 26 Νοεμβρίου, για να ξεκλειδώσουμε μαζί την επόμενη εποχή ανάπτυξης. Κλείστε τώρα τη θέση σας στο συνέδριο, δωρεάν και με μια απλή εγγραφή!

Δεν υπάρχουν σχόλια: