Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2025

Digital Marketing: 5 λόγοι στρατηγικής σημασίας για να βρεθείς στο Caravel στις 2/12

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025
One Journey, One Destination: The Consumer
The Turning Point: Smart Growth for a Complex e-Market
2 Δεκεμβρίου 2025 - Divani Caravel


Το ψηφιακό οικοσύστημα δεν περνάει απλώς μια φάση αλλαγής, βιώνει έναν δομικό μετασχηματισμό. Σε ένα περιβάλλον πρωτοφανούς κορεσμού, όπου το κόστος της προσοχής εκτοξεύεται και οι αλγόριθμοι ξαναγράφουν τους κανόνες διανομής του περιεχομένου, η ανάγκη για καθαρή στρατηγική σκέψη είναι επιτακτική. Το 14ο e-Business & Digital Marketing World, την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel, θα αποτελέσει το «στρατηγείο» όπου θα αποκωδικοποιήσουμε τις τάσεις που θα καθορίσουν την επικοινωνία και την ανάπτυξη για το 2026.


Για τον CMO, τον Brand Manager και τον επικεφαλής ενός Agency, η συμμετοχή στο συνέδριο αποτελεί επένδυση στην επιχειρησιακή ευφυΐα. Οι παλιές βεβαιότητες του Digital Marketing έχουν κλονιστεί. Ένα από τα κεντρικά ζητήματα που θα τεθούν επί τάπητος είναι η μετάβαση από τον πειραματισμό στην ουσιαστική ενσωμάτωση του AI. Δεν αρκεί πλέον να μιλάμε θεωρητικά για εργαλεία. Στο συνέδριο θα δούμε πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ο βασικός μοχλός για scalable content production και how-to εφαρμογές που επιτρέπουν στα brands να επιτύχουν το απόλυτο personalization, διατηρώντας ταυτόχρονα την ανθρώπινη αυθεντικότητα που απαιτεί το κοινό.


Στο πεδίο της στόχευσης, η πρόκληση είναι τεράστια. Καθώς κινούμαστε σε ένα περιβάλλον με λιγότερα «σήματα» λόγω των αυστηρότερων πλαισίων απορρήτου, η αποτελεσματικότητα κρίνεται στην έξυπνη διαχείριση της πληροφορίας. Στο συνέδριο θα αναλύσουμε πώς μετατοπίζεται το βάρος στα First-Party Data και πώς μπορείτε να χτίσετε μηχανισμούς που μετρούν την πραγματική αξία της διαφήμισης. Θα συζητήσουμε για τα νέα μοντέλα απόδοσης που δίνουν απαντήσεις στο αιώνιο ερώτημα «ποιο κανάλι φέρνει τελικά το αποτέλεσμα;», διασφαλίζοντας τη βέλτιστη κατανομή του media budget χωρίς σπατάλες.


Παράλληλα, εστιάζουμε στο «νόμισμα» της εποχής μας: το δημιουργικό περιεχόμενο. Η εποχή του Performance Creative και του Video-first στρατηγικού σχεδιασμού είναι εδώ. Η μάχη για το scroll-stopping content είναι σκληρή και κρίνεται στα πρώτα δευτερόλεπτα. Οι experts θα παρουσιάσουν τις τεχνικές πίσω από καμπάνιες που καταφέρνουν να «σπάσουν» τον θόρυβο στα Social Media. Θα δούμε πώς το δημιουργικό έχει μετατραπεί στο νέο εργαλείο στόχευσης και πώς το Influencer Marketing ωριμάζει, περνώντας από τα vanity metrics σε μετρήσιμους δείκτες εμπορικής επιρροής και conversions.


Η εμβέλεια της φετινής διοργάνωσης ξεπερνά τα συνηθισμένα standards: 50+ επιδραστικοί ομιλητές και 40+ κορυφαία brands συνθέτουν το απόλυτο hub καινοτομίας. Όμως, στο Digital Marketing, η ουσία βρίσκεται πέρα από τους αριθμούς. Βρίσκεται στη δημιουργική «τριβή». Εδώ θα έχετε την ευκαιρία να συνομιλήσετε απευθείας με τους ανθρώπους που κρύβονται πίσω από τα πιο επιτυχημένα campaigns της χρονιάς και να μοιραστείτε «war stories» για τις προκλήσεις του χώρου. Είναι το ιδανικό περιβάλλον για να ανακαλύψετε νέα tools, να κλείσετε στρατηγικές συνεργασίες και να βρείτε λύσεις που δεν υπάρχουν στα manuals. Είναι η στιγμή που η ψηφιακή κοινότητα αποκτά φυσική υπόσταση και η επαγγελματική δικτύωση γίνεται πηγή έμπνευσης!

5 στρατηγικά ερωτήματα που θα απαντηθούν


Φεύγοντας από το Divani Caravel, θα έχετε ξεκάθαρες κατευθύνσεις για ζητήματα που απασχολούν κάθε marketing department:

  • Generative AI: Πώς εντάσσω το AI στη ροή εργασιών μου για να αυξήσω την παραγωγικότητα χωρίς να θυσιάσω την ποιότητα;

  • Data Strategy: Πώς χτίζω ένα ανθεκτικό Audience Strategy χωρίς την εξάρτηση από third-party cookies;

  • Creative Effectiveness: Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των βίντεο που φέρνουν το υψηλότερο conversion rate σήμερα;

  • Creator Economy: Πώς ενσωματώνω τους Creators στο media mix μου με όρους performance και ROI;

  • Budget Allocation 2026: Πού πρέπει να επενδύσω για να εξασφαλίσω το μέγιστο δυνατό ROAS τη νέα χρονιά;


Το 14ο e-Business & Digital Marketing World λειτουργεί ως φάρος μέσα στην πολυπλοκότητα της ψηφιακής εποχής. Αν φιλοδοξία σου είναι να σχεδιάζεις το μέλλον αντί να τρέχεις πίσω από τις εξελίξεις, η παρουσία σου κρίνεται απαραίτητη. Είναι μια μοναδική ευκαιρία να δεις τη μεγάλη εικόνα, να αξιολογήσεις τα εργαλεία σου και να προετοιμάσεις το έδαφος για ένα επιτυχημένο 2026!

Δεν υπάρχουν σχόλια: