Σάββατο 29 Νοεμβρίου 2025

Το ραντεβού του eCommerce: 5 λόγοι που πρέπει να είσαι στο Caravel στις 2/12

͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌     ͏ ‌    ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

14ο e-Βusiness & Digital Marketing World 2025
One Journey, One Destination: The Consumer
The Turning Point: Smart Growth for a Complex e-Market
2 Δεκεμβρίου 2025 - Divani Caravel


Η ελληνική αγορά βρίσκεται ήδη σε «πυρετό» Black Friday και Cyber Monday, με την προσοχή όλων στραμμένη στην εκτέλεση παραγγελιών και την εξυπηρέτηση των πελατών. Όμως, η πραγματική μάχη για τη βιωσιμότητα δεν θα κριθεί μόνο στους τζίρους του Νοεμβρίου, αλλά στην επόμενη ημέρα. Σε αυτό το σημείο καμπής, το 14ο e-Business & Digital Marketing World, την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel, έρχεται να δώσει τις απαντήσεις που ψάχνει κάθε ανήσυχος επαγγελματίας. Είναι η πρώτη μεγάλη συνάντηση της αγοράς αμέσως μετά την εμπορική «καταιγίδα», η μοναδική ευκαιρία να κάνουμε «ταμείο» και, κυρίως, να μετατρέψουμε τα μηνύματα των καταναλωτών σε στρατηγική νίκης για το 2026.


Η ελληνική αγορά βρίσκεται ήδη σε «πυρετό» Black Friday και Cyber Monday, με την προσοχή όλων στραμμένη στην εκτέλεση παραγγελιών και την εξυπηρέτηση των πελατών. Όμως, η πραγματική μάχη για τη βιωσιμότητα δεν θα κριθεί μόνο στους τζίρους του Νοεμβρίου, αλλά στην επόμενη ημέρα. Σε αυτό το σημείο καμπής, το 14ο e-Business & Digital Marketing World, την Τρίτη 2 Δεκεμβρίου 2025 στο Divani Caravel, έρχεται να δώσει τις απαντήσεις που ψάχνει κάθε ανήσυχος επαγγελματίας. Είναι η πρώτη μεγάλη συνάντηση της αγοράς αμέσως μετά την εμπορική «καταιγίδα», η μοναδική ευκαιρία να κάνουμε «ταμείο» και, κυρίως, να μετατρέψουμε τα μηνύματα των καταναλωτών σε στρατηγική νίκης για το 2026.


Ιδιαίτερη έμφαση δίνουμε φέτος στο «σημείο μηδέν» της πώλησης: το Checkout. Η μάχη για τη μείωση της εγκατάλειψης καλαθιού κρίνεται πλέον στο πεδίο των ψηφιακών πληρωμών και του Fintech. Οι καταναλωτές δεν ζητούν απλώς προϊόντα, απαιτούν ευελιξία και ταχύτητα. Στο συνέδριο θα αναλύσουμε πώς οι σύγχρονες λύσεις, όπως το BNPL (Buy Now, Pay Later), οι άμεσες πληρωμές (IRIS) και τα digital wallets, μετατρέπονται από απλά εργαλεία διεκπεραίωσης σε ισχυρούς μοχλούς ανάπτυξης. Θα δείτε πώς η σωστή στρατηγική πληρωμών μπορεί να αυξήσει τη μέση αξία της παραγγελίας και να «σώσει» πωλήσεις που διαφορετικά θα χάνονταν, προσφέροντας στον πελάτη την οικονομική άνεση που αναζητά την κατάλληλη στιγμή.


Και φυσικά, κοιτάμε κατάματα το μέλλον: το 2026 θα είναι η χρονιά που το AI θα πάρει τα ηνία. Ξεχάστε τις θεωρίες. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γίνουν «AI-first» τώρα. Με τα παλιά εργαλεία στόχευσης να χάνουν τη δύναμή τους, θα δούμε πώς η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει την επανάσταση στην παραγωγή περιεχομένου και το hyper-personalization. Οι ειδικοί θα μας δείξουν πώς να προβλέπουμε τι θέλει ο πελάτης πριν καν το ζητήσει, δημιουργώντας εμπειρίες που «κλειδώνουν» την πιστότητα. Παράλληλα, θα εστιάσουμε εκεί που χτυπάει η καρδιά της προσοχής των χρηστών: στα Social Media, στο video content και τα performance creatives. Θα μάθουμε πώς η δημιουργικότητα μεταφράζεται απευθείας σε πωλήσεις (ROI) και πώς χτίζονται τα brands της νέας εποχής που συνομιλούν άμεσα με το κοινό τους.


Η δυναμική της φετινής διοργάνωσης μιλάει από μόνη της: πάνω από 50 ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό και 40+ κορυφαίοι χορηγοί δίνουν ραντεβού στον ίδιο χώρο. Αυτή είναι η μαγεία της φυσικής παρουσίας. Το networking στο 14ο e-Business World δεν είναι απλώς ανταλλαγή καρτών, είναι ανταλλαγή ουσιαστικής γνώσης με τους decision makers της αγοράς. Θα ακούσετε πώς αντιμετώπισαν άλλοι τις ίδιες προκλήσεις με εσάς, θα βρείτε νέους συνεργάτες και θα νιώσετε τον παλμό της αγοράς από κοντά. Η αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο με τους πρωταγωνιστές του χώρου είναι ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε πού πηγαίνει η αγορά, μακριά από την απομόνωση της οθόνης.

5 κρίσιμα ερωτήματα που θα απαντηθούν


Φεύγοντας από το συνέδριο, δεν θα έχεις απλώς σημειώσεις, αλλά ξεκάθαρες απαντήσεις σε ζητήματα που «καίνε» κάθε επιχείρηση:

  • Ανταγωνισμός: Πώς θωρακίζω το brand μου απέναντι στην επιθετική τιμολογιακή πολιτική των ασιατικών marketplaces;

  • AI στην Πράξη: Ποια εργαλεία Τεχνητής Νοημοσύνης μπορώ να εφαρμόσω αύριο το πρωί για να μειώσω τα λειτουργικά κόστη;

  • Conversion Rate: Ποιο είναι το ιδανικό μείγμα μεθόδων πληρωμής (Fintech mix) που μηδενίζει τις τριβές στο checkout;

  • Content ROI: Πώς μετατρέπεται το viral περιεχόμενο στα Social Media σε μετρήσιμη κερδοφορία;

  • Στρατηγική 2026: Πού πρέπει να κατευθύνω το budget μου τη νέα χρονιά για να έχω τη μέγιστη απόδοση;


Συνοψίζοντας, το 14ο e-Business & Digital Marketing World έρχεται να λειτουργήσει ως ο απαραίτητος καταλύτης ανάμεσα στην τρέχουσα διαχείριση και το όραμα της επόμενης μέρας. Αν στόχος σου είναι να οδηγείς τις εξελίξεις και όχι να τις ακολουθείς, η παρουσία σου στο Divani Caravel κρίνεται επιβεβλημένη. Είναι η μοναδική ευκαιρία να αποκωδικοποιήσεις τα δεδομένα της αγοράς, να αξιολογήσεις ψύχραιμα τις κινήσεις σου και να χαράξεις με ασφάλεια και γνώση τον οδικό χάρτη για το 2026. Μην λείψεις από το ραντεβού που θα ορίσει τη νέα επιχειρηματική χρονιά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: